Kendi Şiirimiz…yüzsüz I…

yüzsüz I


şu an ben yine başkayım

ben bende değilim, yaslardayım

derdli, kederli, ah ile yarışlardayım


bir ahıma bin ah saymaklardayım


yok bir ümid benim halime, zeminlerdeyim

günahlar içinde, necasetlerde soluk almaklardayım


zemini yurd edinmekteyim

bilmiyorum, yok bir ümid, felçlerdeyim

ne baş oynar, ne kol kıpırdar çıkmazlardayım


bir ağırlık var üstümde aşağalara oturmaklardayım

şuurum yerinde, kalb atıyor, nabızlardayım

nefes alıb veriyorum, hu hu-lardayım


ama nedir bu beni içden bitiren, kemirilmeklerdeyim

gözüm yaşarmıyor, kalbim ölmüş, paslardayım

sanki dünya dedikleri omuzlarımda, kalkamamaklardayım


ağır yük yüklemişim, terlemeklerdeyim

Eşrefoğlu Rûmi (K.S.) demiş ‘’ LÂ-ŞEY ‘’ ’dir (Dünya), HİÇ-lerdeyim

-ŞEY heba-i mensur olurmuş, tozlardayım


HİÇ’e gönül veren, onun yolunda ömür çürüten de HİÇ olurmuş, kayıblardayım

HİÇ’i  isteyen de HİÇ-tir demiş Fudayl bin Iyaz(K.S.) , yoklardayım

kurtarın beni daralmaklardayım, sıkılmaklardayım


HİÇ’i  HİÇ’e sayan Arifmiş, becerememeklerdeyim

İlmel yakin olmuşum, ayneli bulamamaklardayım

sızlanmaktayım, ne tat var ne tuz, oruçlardayım


-ŞEY´le birlikteyim, düşmanlardayım

Büyük Cihadı kaybetmişim, teslimlerde, ak-bayraklardayım

iflaz etmiş bir durumdayım, kendimden utanmaklardayım


dünyayı sevmişim, ahireti değil, ziyanlardayım

ahiret bâki imiş, fanilerdeyim

ALLAH’ı (cc) isteyene ikiside haramış, haramlardayım


ha diriyim, ha ölü, ne fark eder, gafletlerdeyim

ahvalimi anladım, figanlardayım

bülbül figan eder, ben merkep misali ahuzarlarda, feryadlardayım


bu dert beni iflah etmez deli eylerlerdeyim

ben milleti eğri görürdüm, meğer ayna koymuşlar önüme, utanmaklardayım, ürkünmeklerdeyim

ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz, komalardayım


kendini bilmeyene bir sır açılmazlardayım

öyle kolay kolay serden geçilmezlerdeyim

layık olmayana cevher saçılmazlardayım


dökme sular ile değirmen dönmezmiş, dökmelerdeyim

içerden kaynayan göl olmayınca, kuraklıklardayım

su bereket imiş, yağmur rahmet, susamaklardayım


dedim ya şu an ben yine başkayım

derdim var dizi dizi, hangisine yanayımlardayım

bir Nefsim var, kocaoğlan, pis mi pis, tiksinmeklerdeyim, kusmaklardayım


dedim ya şu an ben yine Nefs-i LEVVÂMEdeyim


— ELHAMDÜLİLLAH —

Akif15

02.10.2009

Saat 02:22 – …

Bir Cevap Yazın

